Om å skrive blogg

Dagbok har eg ikkje skrive sidan eg gjekk på ungdomsskulen, og dette er kanskje litt i same leia. Det einaste skilnaden er vel at andre kan lese i dagboka mi no. Før var dagboka mi hemmeleg, men det som stod der vart ofte delt med venninnene, helst ei om gongen. Eg trur kanskje det er dit eg vil, dele tankar om litt av kvart, for dei som har lyst til å følgje meg.

torsdag 22. desember 2011

Love actually

Måtte berre sjå denne filmen, heldigvis var den til låns. Dette er verkeleg ei fantastisk ENGELSK suppe, ei med god ettersmak. Julefilmen over alle julefilmar, og kjærleiksfilmen, den beste, som tek meg med storm.

Men, det er berre på film. Filmar som eg grin av brukar ikkje å vere filmar som ein skal bruke som rettesnor i livet, og då må eg få med at eg nok har nokre amerikanske supper blant mine favorittfilmar. Dei er gode desse amerikanarane(og engelskmenn) å spele på kjenslene, og eg bit på, tårkanalane får kjørt seg. Men, det er berre på film. Elles grin eg nesten aldri.

Rettesnor i livet, ja det var pompøst. Eg er ikkje så pompøs eg, i alle fall ikkje til vanlig, men no er det jul, og eg likar jul. Rettesnora er ganske enkel og ganske pompøs: "love is all around us", som i filmen, vi må berre sjå etter den. Den er der i alle slags former.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar